Odstartujte s námi online a zažijte stav beztíže

Odstartujte s námi online a zažijte stav beztíže

Potřebuje váš business zažehnout?

Vydejte se s námi vzhůru a využijte potenciál, který Vám Remédio nabízí

PPC kampaně nefungují?

Nastartujeme Váš výkonnostní marketing na platformách jako Google Ads, Sklik, Meta Business, Heuréka a Zboží.cz, nebo třeba Tiktok a Youtube Ads?

E-shop na míru (shoptet)

Budujeme e-shop od A do Z!
Migrace dat, design e-shopu, nastavení administrace, kódování funkcí a školení jak pracovat se Shoptetem. 

Nemáte návštěvnost? (SEO)

Pomáháme Vám vyhrát 1. místo v Googlu! Získávejte návštěvnost z vyhledávačů, za kterou nemusíte platit a buďte vidět s Remédiem.

Potřebujete hezkou grafiku?

Na prvním dojmu záleží a je těžké ho změnit! Firemní grafika reprezentuje kdo jste a jak Vám záleží na vnímání Vašich zákazníků.

Školení a Workshopy

Nenecháváme si know-how jen pro sebe, ale rádi Vás to naučíme. SEO, PPC, e-commerce workshopy a individuální školení na míru.

Mrtvé sociální sítě?

Sociální sítě jsou skvělý sluha a špatný pán. Pomůžeme Vám komunikovat s Vašimi zákazníky tam, kde tráví svůj čas!

Reference

Vydejte se s námi vzhůru a využijte potenciál, který Vám Remédio nabízí

Naši spokojení klienti

Napsali jsme

Přečtěte si novinky na našem blogu

Proč je vzhled vašeho e-shopu klíčový: Dopad designu na vaše tržby

9 května, 2024 / Shoptet / Luděk Škop

Představte si, že máte možnost oslovit každého zákazníka, který navštívil váš e-shop, a nabídnout mu přesně ten produkt, který ho již zaujal, ale z nějakého důvodu nákup nedokončil.

Proč byste měli pracovat v XML feedu s custom labely? Štítkujeme!

25 ledna, 2024 / PPC / David Smák

Custom labely jsou tzv. vlastní štítky v XML feedu umožňující vytvářet specifické filtry, které lze použít v kampaních v Google nákupech. Specialista je může využívat pro vytvoření skupiny produktů do kampaní, a to jak v Google Ads a Skliku, tak i na Facebooku. Štítky využijete pro označení produktů, které chcete v PPC kampaních prioritizovat.

Návod: Jak správně sdílet Business Manager?

28 prosince, 2023 / PPC / David Smák

Rozhodl jsem se pro vás sepsat článek nad tím jak správně sdílet Facebook Business Manager agentuře nebo freelancerovi. Většinou se při sdílení přístupů setkám s tím, že Google Ads, Google Analytics, Sklik a další nástroje každý zvládá levou zadní, ale Facebook (dnes Meta) je již jiná písnička.

Poznejte blíže naši vesmírnou posádku,

která stojí za naším ko(s)mickým dobrodružstvím

FAQ

Nejzákladnější zadání se pohybují od 5 tis. Kč, naopak máme za sebou e-shopy, které se pohybovali přes 150 tis. Kč. Proto je třeba si říci očekávání a možnosti. Je však důležité si uvědomit, že bez správně cílené investice je v rámci českého e-commerce velmi složité uspět.

Nejzákladnější zadání se pohybují od 5 tis. Kč, naopak máme za sebou e-shopy, které se pohybovali přes 150 tis. Kč. Proto je třeba si říci očekávání a možnosti. Je však důležité si uvědomit, že bez správně cílené investice je v rámci českého e-commerce velmi složité uspět.

Nejzákladnější zadání se pohybují od 5 tis. Kč, naopak máme za sebou e-shopy, které se pohybovali přes 150 tis. Kč. Proto je třeba si říci očekávání a možnosti. Je však důležité si uvědomit, že bez správně cílené investice je v rámci českého e-commerce velmi složité uspět.

Nejzákladnější zadání se pohybují od 5 tis. Kč, naopak máme za sebou e-shopy, které se pohybovali přes 150 tis. Kč. Proto je třeba si říci očekávání a možnosti. Je však důležité si uvědomit, že bez správně cílené investice je v rámci českého e-commerce velmi složité uspět.