Jak správně sdílet přístupy do inzertních systémů od Googlu nebo Seznamu?

Sdílení přístup občas může způsobit bolehlav. Připravili jsme pro vás článek, který vás při sdílení přístupů dostane do stavu bez tíže a bude to úkol, který zvládnete levou zadní.

Jaké platformy si dnes projdeme?

Připravili jsme pro vás návod, jak snadno a rychle sdílet přístupy. Spolupráce nám pak půjde levou zadní

  1. Google Ads
  2. Google Analytics
  3. Google Merchant Center
  4. Google Search Console
  5. Google Tag Manager
  6. Sklik
  7. Administrace zboží

Jak na sdílení Google Ads?

Sdílení Google Ads je snad tím nejsnazším. V 99 % případů nám stačí zaslat pouze číslo účtu, které naleznete v horní části své obrazovky v rozhraní vašeho účtu. Jde o 10 místné číslo ve formátu xxx-xxx-xxxx viz obrázek níže.

Poté, co nám číslo svého Google Ads účtu zašlete, přijde vám pozvánka do emailu, kterou stačí potvrdit a tím je sdílení dokončené.

Jak na sdílení Google Analytics?

Google Analytics je aplikace, která nám pomůže rozumět chování uživatelů na vašem webu. Pomocí Google Analytics jsme schopni vyhodnocovat výsledky kampaní v reálném čase.

  • Pro sdílení Google Analytics vám stačí se přihlásit do svého rozhraní, jak jste normálně zvyklý.
  • V levém dolním rohu vidíte ozubené kolečko na které musíte klepnout.
  • Následně se vám rozbalí další menu, kde musíte najít správu uživatelů.
  • Stačí klepnout na modré plus v pravém horním rohu a přidat emailovou adresu online@remedio.cz.
  • Ideálně s pravomocemi administrátora nebo Editora.

Jak na sdílení Google Merchant Center

Google Merchant center je další aplikace z rodiny Google. Merchant center slouží primárně pro správu feedu pro produktové kampaně na Google.

  • Po přihlášení do platformy stačí jít opět myší na ozubené kolečko v pravém horním rohu
  • Navolíte přístup k účtu
  • Přidat uživatele a vepsat emailovou adresu online@remedio.cz
  • Ideální sdílet na úrovni administrátora nebo status „standardní“ s co nejvíce pravomocemi.

Jak na sdílení Google Search Console?

Google Search Console narozdíl od Google Ads je aplikace, která nám pomůže pochopit, jak uživatelé chodí na vaše webové stránky z pohledu neplacené reklamy. Google Search Consoli využíváme primárně pro pochopení návštěvnosti a relevanci klíčových slov pro vaše podnikání. Jelikož jde o další nástroj z rodiny Google sdílení přístupů je velice podobně Google Merchant Centru a dalším nástrojům.

  • Po přihlášení do aplikace stačí v levém menu najít kolonku nastavení.
  • Následně prokliknout na uživatelé a povolení.
  • Klepněte na modré tlačítko „přidat uživatele“ a vepíšete emailovou adresu online@remedio.cz ideální úroveň pravomocí je „plná“.

Jak na sdílení Google Tag Manageru

Google Tag Manager je aplikace pomocí, které můžeme editovat marketingové značky na webu bez zásahu programátora. Konkrétně jej využíváme pro nastavení konverzních a remarektingových značek a Google Analytics 4.

  • Sdílení je poměrně jednoduché, stačí najít správný kontejner a kliknout na na ozubené kolo.
  • Druhým krokem je navolení menu „správa uživatelů“.
  • Zmačkněte modré +  následně přidejte „přidat uživatele“.
  • Vložte emailovou adresu online@remedio.cz.
  • Ideální je úroveň pravomocí Administrátor.

Jak na sdílení Sklikového účtu?

Sklik je platforma pomocí, které můžeme inzerovat na Seznamu. Sdílení přístupů je jednoduché. Stačí nám zaslat adresu, na kterou je registrovaná vaše peněženka v Seznamu. Pozvánku vám následně zašleme my.

Jak na sdílení administrace zboží?

Jak na sdílení zboží? Pokud propojíme Sklik společně se zboží, můžeme využívat funkce Seznamu jako Dynamický remarketing nebo produktové inzeráty. Sdílení přístupů na zboží trošku neintuitivně dochází skrz platformu klient.seznam.cz

Jsou dva způsoby, jak přístup sdílet, buď nám pošlete emailovou adresu svého účtu a pozvánku vám pošleme. Následně jí pouze stačí odklepnout v klientském rozhraní peněženky.

Druhou variantou je pak sdílení přístupu na přímo. Při tomto postupu stačí postupovat, dle následujících kroků či obrázku obrazovky.

  • Po prokliku do klientské zóny, stačí kliknout na „účty s přístupem k mému účtu“
  •  Následně po pravé straně klepěnet na tlačítko „nabídnout přístup“.
  • Následně stačí vyplnit účet, kterému chcete přístup udělit vyplňte tedy online.remedio@seznam.cz
  • Služba „Zboží.cz“
  • Úroveň práv „Zboží správce“.
  • Klikněte nabídnout přístup a tím je vše vyřešené.

Pokud jste se dostali až sem znamená to, že jste veškeré účty na sdíleli správně. Ať už jste naším klientem, či nikoliv doufám, že vám náš článek pomohl. Na našem webu pravidelně píšeme nové články, které se vyplatí sledovat. Přečtěte si novinky z našeho pera.

Pokud máte nějaké podněty nebo vám některá informace chybí, neváhejte se nám ozvat. Kontaktní informace najdete na našich stránkách.

David Smák

Za více než 7 let praxe v předních českých agenturách jsem realizoval stovky PPC kampaní v řádech mnoha milionů korun. V Remédiu jsem spolumajitelem a mám na starosti veškerý chod kolem výkonnostního marketingu. Jsem certifikovaným specialistou a ověřeným partnerem Google Ads, Facebook Ads, Skliku a Shoptetu.

Líbil se Vám náš článek?

podělte se o něj s vašimi přáteli