Jak probíhá spolupráce, když pro Vás spravujeme PPC kampaně?
Research: Sbíráme podklady pro společnou misi
Na začátku se Vás budeme ptát, budeme zjišťovat, čerpat informace, analyzovat. Cílem je vytvořit si maximální představu o tom, kdo je Váš zákazník, jaké jsou Vaše cíle, jaká je současná situace a jak co nejefektivněji odstartovat celou spolupráci.
Plan & Milestones: Prezentujeme strategii a nabídku pro naši cestu
Předkládáme Vám cenovou nabídku a prezentujeme strategii projektu, posloupnost úkonů a seznamujeme Vás blíže s celým procesem správy kampaní. Po odsouhlasení společně podepisujeme objednávku a pouštíme se do práce.
Rocket Design: Vytváříme první kampaně, nasazujeme analytiku
Nastavujeme jednotlivé reklamní účty, vytváříme první kampaně, nasazujeme analytiku a s tím veškeré měřící a remarketingové kódy. Přípravy vrcholí a my se připravujeme ke startu kampaní dle předem dohodnuté strategie.
Rocket Launch: Kampaně doručují první signály
Spouštíme kampaně, máme nastavené rozpočty a intenzivně sledujeme co se v jednotlivých účtech děje. PPC specialista spolu s projektovým manažerem společně komunikují co funguje a nefunguje, zamýšlí se nad vylepšením výkonu jednotlivých kampaní.
Rocket in the Air: Držíme výšku a optimalizujeme procesy na palubě
Po startu, který byl pro nás intenzivní a v účtech se trávilo více času máme prostor upravit směr letu. Každý měsíc reportujeme o změnách, o přínosech jednotlivých kampaní a společně se zamýšlíme jak zvýšit ROI našich aktivit. Toto období je nikdy nekončícím procesem, kdy testujeme nové věci, využíváme toho co funguje a optimalizujeme to, co by mohlo fungovat lépe..
Případové studie
Nejnovější příspěvky
Co se nám povedlo a jak jsme klientům pomohli?
Inspirum Technologies
Růst organické návštěvnosti až o 1200 % a 30 leadů měsíčně!
Aneb jak jsme s doménou 3. řádu předběhli firmy jako ČSOB, Comgate nebo FIO.


Jako většina služeb digitálního marketingu, i PPC reklama je otázkou individuálního přístupu. Pokud kampaně doručují skvělé výsledky, není důvod se držet zkrátka a do kampaní dávat klidně miliony korun každý měsíc, pokud se nám více milionů vrátí. Startovní částky jsou pak nižší desítky tisíc korun měsíčně, kdy je potřeba platit PPC specialistu, který vyhodnocuje kampaně, přináší nové nápady, optimalizuje jejich fungování a dává pozor na rozpočty. Druhým důležitým nákladem je pak tzv. kredit do reklamních systémů, tedy to, kolik zaplatíme Facebooku, Google nebo třeba Seznamu za to, aby naší reklamu zobrazoval před konkurencí.
Google Ads, Sklik, Zboží.cz, Heuréka, Facebook Ads jsou naším denním chlebem a stále nejpoužívanější výkonnostní platformy v České republice. Pomoci Vám dokážeme i s Youtube Ads, LinkedIn Ads a drobné zkušenosti máme i s Amazonem. V těchto oblastech máme většinou ve správě celé účty a staráme se o ně od A do Z. Je možné nás využít i jako konzultanta a není nezvyklé provádět audit současných kampaní, které si spravujete sami, nebo je pro Vás spravuje třetí strana.
První výsledky jsou často vidět v rámci týdnů, což je zcela odlišné například od SEO, které můžete trvat i několik měsíců, než uvidíme nějaký přínos. Často se doporučuje paralelně pracovat jak na SEO tak na správě PPC kampaní.
Můžete. Jednotlivé PPC platformy se od sebe drobně liší a každá platforma má své silné a slabé stránky. Zatímco Facebook Ads je skvělým nástrojem pro povědomí a akvizici, Zboží.cz nebo Heuréka.cz bude lépe fungovat pro doručování konverzí. Ale opět to závisí na typu byznysu. Pro různé typy podnikání se hodí různé typy systémů a často bývá alchymií namíchat ten správný cocktail, který funguje.