Kdo jsme

V Remédio posádce dnes cestuje více než 20 lidí, 1 pes a skromná kancelářská vegetace. Každý zde má svou úlohu, ale všechny nás spojuje nadšení pro e-commerce a marketing, dobrou kávu a pomoc lidem, kteří nám dávají důvěru.

Kdo jsme

V Remédio posádce dnes cestuje více než 20 lidí, 1 pes a skromná kancelářská vegetace. Každý zde má svou úlohu, ale všechny nás spojuje nadšení pro e-commerce a marketing, dobrou kávu a pomoc lidem, kteří nám dávají důvěru.

Proč jsme Remedio a význam naší značky

Remédio ve španělštině znamená řešení (nějakého problému) i lék. My vám přinášíme řešení/lék pro Vaše onlinové aktivity. Od výkonnostního marketingu a SEO, přes tvorbu webu/e-shopu až po strategické rozhodování, plánování a budování Vaší značky.

Rádi říkáme, že jsme mladý tým, ale čas letí a věkový průměr již přesáhl 30 a pomalu roste. Ale vlastnosti mládí si tu stále držíme. Zvědavost – stále se učíme, sledujeme, co se děje v našem odvětví, testujeme a díky mnoha koulím, které v týmu máme (bez ohledu na genderovou nevyváženost (nebo to rovnou vynechat)) se nebojíme zkoušet nové věci. Ambice a ideály – jako děti toužící stát se astronautem v dospělosti i my věříme, že s našimi hodnotami můžeme být tím nejlepším týmem u nás.

Holistický přístup

K projektům přistupujeme s nadhledem, což nám umožňuje nacházet ty nejefektivnější řešení

Jsme resourceful

Dokážeme hledat řešení tam, kde na první pohled nejsou a milujeme přijímat výzvy

Máme drive a koule

Jdeme po výsledcích a milujeme výzvy a projekty, kde se můžeme odvázat

Jedna noc nestačí

Hledáme dlouhodobá partnerství založená na výsledcích a skvělé komunikaci

Naše vesmírná posádka

warny

Jan W.

Business Development

Další milovník bojových sportů z našeho týmu a bývalá hokejka. Je běžné od Wárnyho dostat přátelský koňar, nebo s ním stínovat u kávovaru, než nám nakape “long black”, nebo jak rád říká “velký černý… kafe”. Se zkušenostmi z PPC, business developmentu a projektového řízení ve velkých agenturách je to chameleon, kterých bychom chtěli víc.

ludek

Luděk

SEO

Jeden z mnoha bývalých sportovců naší vesmírné posádky, který měl talent a veškeré předpoklady hrát NHL nebo aspoň pinkat Extraligu. Ale jak už to tak bývá, “agent to posral” a “zranění” ho donutili dát brusle na hřebík a radši založil Remédio, kde na něj trenér neřve, že se nevrací a v klidu se radši hrabe v klíčových slovech a stěžuje si na updaty Googlu.

kuba

Jakub H.

CSO

Aaaaa další milovník bojových sportů (začíná to tu být nebezpečný). Kuba je náš obchodník, ať už v jednací místnosti nebo při vyjednávání, kam se půjde na oběd. Ten pro změnu vyměnil píchání (lyžařskou hůlkou do sněhu) za telefon a většinou po telefonu vypraví lidem o tom, proč jsme nejskvělejší firma pro spolupráci (což má pravdu samozřejmě).

david

David S.

PPC

David je náš velitel výkonnostní posádky. Když potřebujeme doručit tržby v rámci PPC, jdeme za ním a on se o to postará. Současně vede tým specialistů. Kromě toho, že je trošku workoholik, rád si pinkne badminton nebo jede s přítelkyní na výlet. Občas mu říkáme mistr tabulka, protože mít pod kontrolou tolik tabulek je slušnej výkon.

kaja

Karolína F.

Project management

Kája má schopnost, kterou moc z nás nemá. Po té, co klient změní 4x názor a ona musí 4x něco předělávat, zvedne telefon i na popáté a ještě bude milá. I proto je srdce naší Shoptetí divize a nejlepší projekťačkou. Může se stát, že zrovna bude řídit kluky z Bali, ale prostě ráda cestuje. A když je v kanclu nad 17 stupňů, pouští klimatizaci.

honzus

Honza K.

Frontend Developer

Když potřebujete vybavit byt ve 2. patře, pak je to nejlepší pomocník. Díky jeho 208 cm můžete zapomenout na schody a plnit byt přes okno z ulice. Současně je zářným příkladem, jak se z profesionálního basketbalisty může stát Frontend developer během pár let. Další nedílná součást Shoptetího týmu.

tomas

Tomáš H.

PPC

Ve slovníku ho najdete pod definicí “jak zapadnout do party”. Když je den blbec, stačí aby něco prohlásil a hned se Vám žije lépe. Další cestovatel z naší party a podporovatel nízkých teplot v kanceláři, co si mezi nastavením G Ads kampaní v kanclu zajóguje. Příležitostně krade psy v zahraničí a vozí je do Česka, kde se o ně s láskou stará.

pavel

Pavel K.

Graphic Designer

Pavel je náš Mr. Grafika a když zrovna nesází texty do webdesignu, sází jedničky a dvojky do pytle. S 21 zápasy na kontě se nevyplatí říkat jeho návrhům ne, i když je to hodnej a klidnej kluk, kterého máme všichni rádi. Nedílná součást skládačky Shoptetího týmu a jediný člen mužského týmu, který vypadá dobře i v dámských kraťasech a tílku.

Celý příběh

V naší posádce najdete i kolegy a kolegyně s 10+ lety zkušenosti z online světa. Pohybovali jsme se v rámci menších, ale i velkých českých agentur jako jednotlivci. Učili se nové věci, testovali, získávali zkušenosti napříč trhem. Viděli jsme věci, které fungují, ale i věci, které nefungují.

Někde nám chyběla dravost a orientace na výsledek, jinde nás zase svazovaly zkostnatělé procesy, nudná a uhlazená firemní kultura a jindy jsme necítili rozvoj a jasný směr kupředu.

Remédio vzniklo jako reakce na veškeré naše předchozí zkušenosti. Ty dobré, i ty špatné.

Dnes když s Remédiem spolupracujete, máte přístup k již více než 20 specialistům, projektovým manažerům nebo stratégům, kteří společně pracují na jediném cíli – rozvíjet podnikání našich klientů a budovat dlouhodobá partnerství.

Významné mezníky, které pro nás hodně znamenají.

Grafická identita Remédio opouští zemi. Nově nejsme tým. Jsme posádka! Vesmírná posádka. Mimozemská tematika začíná vstupovat do tradičních firemních dokumentů, začínáme tvořit prezentace a stavíme i nový web. Redesign od podlahy.

Oficiálně vzniká Remédio Digital, kde prvně fungujeme pod jednou hlavičkou. Výkonnostní tým a analytiky vítá SEO, vývoj a grafiku. To co má jeden, nemá druhý a naopak, jsme jako puzzle. Společně vytváříme procesy, na kterých se dá stavět a sehráváme se.

Jan W. a Luděk společně chodí do Starbucksu na kafe vymýšlet společnou budoucnost v rámci digitálních aktivit. Luděk se v té době věnuje se svým týmem primárně budování e-shopů na Shoptetu, tvorbě grafiky všeho druhu a optimalizaci pro vyhledávače a budování obsahu.

Poptávka po službách roste a k týmu se přidávají další externisté, získáváme i klienty mimo SME. Už nejde jen o výkonnostní marketing, nabízíme další služby. Nasazujeme webovou analytiku a pomáháme klientům v rámci SEO.

Jan W. a David S. společně pracují na společných projektech v rámci výkonnostního marketingu a budují první firemní procesy. Posíleni zkušenostmi z předních českých agentur si budují jméno, generují výsledky a staví stabilní tým klientů, se kterými dlouhodobě spolupracují.

První semínko Remédio Digital zasel prapra(6x)děda Jana W., jež bojoval v rámci české stavovské armády a už tehdá přemýšlel, že by bylo příjemnější fungovat v onlinu.