Placená reklama ve vyhledávání je rozhodující část vaší pay-per-click (PPC) marketingové strategie. Neexistuje lepší čas pro placenou reklamu než ve chvíli, kdy se potenciální zákazník rozhodl již nakoupit daný produkt a hledá, kde za něj utratí své peníze.
Placená reklama ve vyhledávání
Jak to funguje?
Jako v aukci přihazujete peníze na klíčová slova, která jsou úzce spojena s vaším podnikáním. Cílem je, aby se vaše reklama zobrazila uživateli na vybrané klíčové slovo - nakonec zaplatíte malý poplatek vyhledávači, když na vaši reklamu někdo klikne.
Pokud jsou vaše kampaně nastaveny správně, může jít o velmi ziskovou cestu, jak se dostat na oči potenciálním zákazníkům, kteří o vaše produkt již projevili zájem. Naproti tomu, špatně optimalizovaná kampaň, může být černou díru pro vaši peněženku.
Jak si asi dokážete představit, vést úspěšnou PPC vyhledávací kampaň stojí mnoho času, vědomostí a pozornosti. V Remédio Digital neustále monitorujeme a optimalizujeme reklamní účty našich klientů, abychom zajistili maximální návratnost jejich investic.
Placená reklama ve vyhledávání není jednoduchá, ale její výsledky mohou rozhodovat o úspěchu a neúspěchu vaší značky.
Proč jsou s námi klienti spokojeni?
V Remédio věříme, že existují 2 klíčové aspekty k úspěšnému PPC marketingu: individuální strategie a dlouhodobá optimalizace.
Každou reklamní kampaň připravujeme individuálně a je naším cílem připravit takovou nabídku, která odpovídá potřebám vašich potenciálních zákazníků. Kombinujeme správná klíčová slova a “tón”, kterým se zákazníkem komunikujeme, abychom maximalizovali efektivitu kampaní.
Jakmile jsou vaše kampaně nastaveny, každý týden trávíme čas testováním a analyzováním jednotlivých aspektů a jejich následnou optimalizací, aby přinášely stále lepší výsledky.
Tím, že individuálně nastavujeme, analyzujeme a průběžně spravujeme vaše kampaně, zajišťujeme, aby se vám každá investovaná korun vrátila co možná nejvíckrát.