Blog

Vítejte v naší v(N)esmírné knihovně, kde se s vámi podělíme o své zkušenosti, znalosti a zajímavosti z online světa. Rádi na sebe šijeme bič a podstupujeme výzvy – proto závazně prohlašujeme, že zde každý týden budeme publikovat alespoň 1 nový článek. Pokud tomu tak nebude a vy si všimnete, platíme oběd

Nadpis blogu

Proč byste měli pracovat v XML feedu s custom labely? Štítkujeme!

25 ledna, 2024 / PPC / David Smák

Custom labely jsou tzv. vlastní štítky v XML feedu umožňující vytvářet specifické filtry, které lze použít v kampaních v Google nákupech. Specialista je může využívat pro vytvoření skupiny produktů do kampaní, a to jak v Google Ads a Skliku, tak i na Facebooku. Štítky využijete pro označení produktů, které chcete v PPC kampaních prioritizovat.

Návod: Jak správně sdílet Business Manager?

28 prosince, 2023 / PPC / David Smák

Rozhodl jsem se pro vás sepsat článek nad tím jak správně sdílet Facebook Business Manager agentuře nebo freelancerovi. Většinou se při sdílení přístupů setkám s tím, že Google Ads, Google Analytics, Sklik a další nástroje každý zvládá levou zadní, ale Facebook (dnes Meta) je již jiná písnička.

Hledáme PPC specialistu (2 roky zkušeností +) k nám na Vinohrady!

7 listopadu, 2023 / PPC / David Smák

V Remédiu hledáme PPC specialistu / specialistku se zápalem pro věc, min. 2 roky zkušeností se správou kampaní v systémech Google Ads a Sklik, případně Meta a další platformy.

Jak správně sdílet přístupy do inzertních systémů od Googlu nebo Seznamu?

2 listopadu, 2023 / PPC / David Smák

Sdílení přístup občas může způsobit bolehlav. Připravili jsme pro vás článek, který vás při sdílení přístupů dostane do stavu bez tíže a bude to úkol, který zvládnete levou zadní. Jaké platformy si dnes projdeme? Připravili jsme pro vás návod, jak snadno a rychle sdílet přístupy.

Co je dynamický remarketing? A proč ho majitelé e-shopů milují?

6 září, 2023 / PPC / Luděk Škop

Představte si, že máte možnost oslovit každého zákazníka, který navštívil váš e-shop, a nabídnout mu přesně ten produkt, který ho již zaujal, ale z nějakého důvodu nákup nedokončil.

Co je to dynamický remarketing?